Ad Hoc omarmt PTT 2018

Top 15 facilitaire contact centers 2017 – Lichte omzetstijging
19 december 2017
CustomerFirst Awards hebben impact
30 januari 2018

De eerste toezeggingen voor deelname aan de Plantronics Team Trophy 2018 zijn een feit! Onder meer klantcontactspecialist Ad Hoc Sales Support gaat zich belangeloos inspannen voor het goede doel van aankomende editie. Operationeel directeur François de Leeuwe blikt alvast voor.

Waarom doet jouw organisatie hieraan mee?
‘Het is leuk en goed om als organisatie mee te doen aan de PTT. We kunnen allemaal wel roepen dat we maatschappelijk verantwoord willen ondernemen, maar dan moet je een initiatief zoals dit ook echt omarmen. En dat doe we dus bij dezen! Daarnaast is het een uitdaging om in competitieverband zoveel mogelijk kwalitatief hoogstaande donateurs te werven en hoogstaande servicecalls te verwerken. Wij willen hiermee zowel de donateurs als de Trombose Stichting een overtreffende ervaring in klantcontact bieden. Alle medewerkers waren direct enthousiast om deel te nemen!’

Wat verwacht je ervan?
‘Allereerst dat we nieuwe donateurs werven voor de Trombose Stichting. Een echt goed doel, aangezien een groot deel van de bevolking weleens een ‘ongewenst bloedstolsel’ heeft gehad, met vaak vervelende gevolgen als een herseninfarct, een hartinfarct of een longembolie. Als wij door het deelnemen aan de Plantronics Team Trophy 2018 een steentje kunnen bijdragen, dan laten wij dat dus zeker niet!’

Wat is het onderscheidende vermogen van jouw team?
‘We hopen dat dit naar voren komt door onze echte betrokkenheid. Met onze deelnemende medewerkers bespraken we al veel ins & outs van de Trombose Stichting, wat haar doel is en waar ze eigenlijk voor staat. In deze sessie zag je dat velen van ons wel iemand kende met een vorm van trombose waardoor het dichtbij komt en de betrokkenheid wordt vergroot.’

Wat verstaat jouw organisatie onder maatschappelijk verantwoord ondernemen?
‘Ondernemen met respect voor problemen en naast het respect ook verantwoordelijkheid willen nemen voor deze problemen. Niet alleen door ze te herkennen en niet groter te laten worden, maar ook door ze proberen op te lossen. Deze problemen zijn ruim en voor iedereen anders. Ad Hoc neemt onder meer verantwoordelijkheid voor de problemen in arbeidsomstandigheden van onze medewerkers en de betrokkenheid in zaken die klimaatverandering als gevolg hebben. Klimaatverandering pakken we aan door bijvoorbeeld duurzame keuzes te maken en arbeidsomstandigheden optimaliseren zit in ons DNA door altijd met respect en passie onze medewerkers te benaderen.