CustomerFirst Awards

CUSTOMERFIRST STRATEGY AWARD

Organisaties die de klantbeleving verhogen door het uitvoeren van een zorgvuldig geformuleerde klantcontactstrategie, strijden om een Customer Strategy Award. Bij het toekennen van deze prijs wordt expliciet gekeken naar het resultaat voor de klant. Wat heeft een bedrijf concreet gedaan in het ontwerp van de customer journey voor het bieden van een unieke klantervaring?

CUSTOMERFIRST HRM AWARD

Human Capital is dé succesfactor bij uitstek voor een excellente customer experience. In jouw organisatie staat engagement van medewerkers centraal. Je hanteert een vernieuwende, duurzame en integrale HR aanpak voor klantadviseurs. Je bent een topper die HR naar een hoger niveau tilt en laat zien dat de oplossing op het gebied van HR zichtbaar bijdraagt aan de organisatie missie en vision. Dan kom jij in aanmerking voor een HRM Award.

CUSTOMERFIRST TECHNOLOGY AWARD

Deze award wordt toegekend aan een profit- of non-profitorganisatie, die vanuit innovatie, operational excellence of vergaande digitalisering een significante verbetering levert aan de customer journey. Deze verbetering blinkt uit in groot gebruikersgemak, snelle dienstverlening, meer transparantie en proactiviteit en is in concrete getallen, dan wel doelen, uitgedrukt. Baanbrekende apps, wearables, drones en andere technologietoepassingen als touch interactives dragen hier aan bij. Maar ook tooling vanuit de cloud, die leidt tot een substantiële verbetering van het WFM, QM en KM. Deze award kan zowel voor B2C als B2B worden toegekend.

CUSTOMERFIRST PARTNERSHIP AWARD

Voor de beste case op het gebied van samenwerking tussen twee (of meer) partijen in een contactcenterorganisatie. De samenwerking leidt zichtbaar tot meer dan de som der delen. De winnende partners versterken elkaars inzet op het terrein van klantcontact en blinken uit rondom een outsource-, insource- of co-sourcetraject.

Sponsors