CustomerFirst Awards hebben impact

Ad Hoc omarmt PTT 2018
21 december 2017

De inschrijving voor de CustomerFirst Awards 2018 is van start gegaan. Over een paar maanden weten we wie er ditmaal met de vakprijzen en publieksprijzen vandoor gaan. Enkele winnaars van vorig jaar geven hier nu prijs wat de awards hen zoal hebben opgeleverd.

Eneco
“We zijn ontzettend trots op onze Technology Award. Deze prijs bevestigt onze overtuiging dat ‘kan niet, bestaat niet’ kan worden waargemaakt. We merken dat er in de organisatie na deze case meer geloof en trots is ontstaan, dat als men echt iets wil dat het kan. De case wordt nu vaak gebruikt als voorbeeld. Teams moeten met elkaar samenwerken over de keten heen om het beste resultaat te krijgen. Je hebt elkaar nodig daarin. Een gezamenlijke focus! Inclusief de toetsing bij de klant, die eveneens onderdeel is van de samenwerking. Het is dan ook de basis geworden om verder in te zetten op realtime correctienota en realtime eindnota waar we in 2018 mee starten. Learnings en ervaring gebruiken we om de time-2-market voor deze beide features te versnellen. Samenvattend, middels moderne technologie (zoals een chatbot) hebben we het belangrijke klantproces rondom de jaarrekening verbeterd. Dit leverde een callreductie van 10% en een sterk gestegen klanttevredenheid op. De award is echt de bekroning op deze case”, vertelt Lieske van den Hoven, adviseur MarketingCommunicatie.

Landal GreenParks
“Dat we zijn onderscheiden als Klantvriendelijkste Leisurebedrijf van Nederland is een geweldige erkenning van onze gasten voor onze inspanningen. Het maakt ons enorm trots en het is een geweldige stimulans om op deze wijze door te gaan”, reageert commercieel directeur Erik van Essen. “Klanten zijn bij ons gasten en gastvriendelijkheid is voor onze medewerkers het allerbelangrijkste. Zij weten op elk van onze parken persoonlijke en oprechte interesse te tonen voor onze gasten. Niet omdat het moet, maar omdat onze medewerkers dat wíllen. Het gaat vaak om kleine momentjes van geluk, maar daarin maken we juist het verschil. Daardoor overtreffen we de verwachtingen, bevelen gasten ons aan bij familie en vrienden en komen gasten graag terug op onze parken. Ook zien we in deze award een bevestiging van wat
gasten terugkoppelen in onze eigen enquêtes en wat een bevestiging vormt van het hoge herhalingsbezoek van gasten bij Landal.”

Biedt jouw organisatie een uitmuntende service en heb je een inspirerende case waaruit dat blijkt? Schrijf je dan nu vóór 23 februari in voor de CustomerFirst Awards 2018!