Deelnamevoorwaarden

In totaal biedt de Plantronics Team Trophy plaats aan maximaal 10 deelnemende contactcenters, zowel facilitair als inhouse.

Alle deelnemers krijgen ruim het podium tijdens de feestelijke uitreiking van de CustomerFirst Awards tijdens het gala op 19 april 2018.

Het deelnemende contactcenter ondertekent de bewerkersovereenkomst zoals is opgesteld door Trombosestichting.

Iedere deelnemer hanteert de regelgeving van de Code Telemarketing, zoals gedeponeerd bij de Stichting Reclame Code.

De deelnemers ontvangen een gespreksleidraad van Trombosestichting.

Ieder deelnemend contactcenter verwerkt 1.000 records voor werving en 250 records voor happy calls.

Elk deelnemend contactcenter schrijft een management summary voor Trombosestichting op basis van de verkregen informatie uit de gesprekken met als doel verbeteringen te kunnen aanbrengen in het aanbod van Trombosestichting of in de dienstverlening in het algemeen.

Alle deelnemende contactcenters krijgen van de organisatie persoonlijke terugkoppeling op de behaalde resultaten.

Een uitgebreide versie van de deelnamevoorwaarden kan worden opgevraagd via w.tijssen@bbp.nl.

Belangrijke data op een rijtje

Briefing voor deelnemende contactcenters is op 18 januari 2018 op een nader te bepalen locatie
Belperiode is van 5 t/m 17 februari 2018

De overhandiging van de opbrengst aan Trombosestichting in Utrecht is op 19 april 2018.

Goede doelen

logo_trombosestichting

2018

Trombosestichting
WarChildlogokleur

2017

War Child
KWF_logo

2016

KWF Kankerbestrijding
liliane_fonds_PayOff_onder-fc

2015

Liliane Fonds
Cordaid_kleni

2014

Cordaid
stop_aids

2013

Stop Aids Now
wwf

2012

WWF
ronald

2011

Ronald McDonald Kinderfonds
AMREF2010

2010

AMREF Flying Doctors
img_simavi

2009

Simavi
Kinderpostzegels

2008

Kinderpostzegels
WARchild

2007

War Child
logo_nrk

2006

Het nederlandse rode kruis
KWF_logo

2005

KWF Kankerbestrijding
Cliniclowns

2004

Clini Clowns