CustomerFirst Awards hebben impact
30 januari 2018
CustomerFirst Publieksprijs: 30 nominaties
23 maart 2018

Woerden, 21 maart 2018

De genomineerden voor de CustomerFirst Vakprijzen 2018 zijn bekend. Tijdens de feestelijke gala-avond in Utrecht op donderdag 19 april wordt onthuld welke professionals in klantcontact en customer experience in de vier verschillende categorieën een award in ontvangst mogen nemen.

De vakjury’s – Customer Strategy, HRM, Technology en Partnership – zijn gekomen tot een selectie van veertien genomineerden in totaal. Het nomineren kwam tot stand op basis van uitgebreide beschrijvingen van de ingediende cases in de diverse categorieën. De komende periode gaan de juryleden op pad voor een bezoek op locatie bij alle genomineerde organisaties. Deze sitevisits zijn uitsluitend bedoeld ter aanvulling en verdieping van de cases.

Dit zijn de nominaties voor aankomende editie (per categorie en in willekeurige volgorde):

Customer Strategy Award
– PGGM
– srprs.me
– Samsung
– Energiedirect.nl
– Dekbed Discounter

HRM Award
– ABN AMRO
– VvAA
– Customer Service Valley

Partnership Award
– Transcom / AtHand
– KPN / Telecats
– bol.com / Teleperformance

Technology Award
– Greenchoice
– Florius
– Oxxio

Donderdag 19 april heeft in het Beatrix Theater in Utrecht de uitreiking van de CustomerFirst Awards 2018 plaats. De initiatiefnemers – Stichting NCCA, SAMR en CustomerFirst – vergroten met de jaarlijkse uitreiking van vakprijzen in diverse categorieën, publieksprijzen (Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland) en een MVO-prijs (Plantronics Team Trophy) de bewustwording rond klantgerichtheid.