23 april 2018

Winnaars CustomerFirst Awards 2018 bekend

Professionals in klantcontact en customer experience vielen vanavond in de prijzen tijdens de uitreiking van de CustomerFirst Awards in het Beatrix Theater in Utrecht. De organisatie – Stichting NCCA, SAMR Marktvinders en CustomerFirst – reikte in totaal vier vakprijzen en meerdere publieksprijzen uit. Tevens werd een cheque overhandigd aan de […]
19 april 2018

CustomerFirst Awards: Gaan Dekbed Discounter en 123inkt in de prijzen vallen vanavond?

Vanavond is het eindelijk zo ver, de bekendmaking van CustomerFirst Awards 2018!  De spanning loopt hoog op, wie gaan er met de vakprijzen en/of publieksprijs vandoor? 123inkt en Dekbed Discounter hebben hoge verwachtingen. Ze presenteren zich graag: 123inkt Dekbed Discounter
3 april 2018

CustomerFirst publieksprijzen: Wie wordt het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2018?

De genomineerden van de publieksprijs van de CustomerFirst Awards zijn bekend. De Top 30 hoort over 2,5 week wie zich een jaar lang het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland mag noemen.  Een van de genomineerde, PLUS presenteert zich als eerste! Dit filmpje laat de mensen zien die elke dag hard werken om van […]
27 maart 2018

Onderzoek Rijksuniversiteit Groningen: klantvriendelijkheid heeft positief effect op retentie

Groningen / Leusden, 27 maart 2018 – In opdracht van SAMR Marktvinders heeft Rijksuniversiteit Groningen de data van zeven jaar ‘Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland’ onderzocht. Dit onderzoek heeft wetenschappelijk bewijs geleverd dat klantvriendelijkheid een positief effect heeft op retentie. Bij een score van een acht of hoger, neemt de […]