19 december 2017

Top 15 facilitaire contact centers 2017 – Lichte omzetstijging

Traditiegetrouw is de balans weer opgemaakt, in de facilitaire contactcentermarkt in Nederland. Kenner van deze wereld Hans Bach deed voor de laatste keer zijn bekende veldronde. En het was opnieuw een wervelende en drukke business afgelopen jaar, zoals je ziet in de hier gepubliceerde cijfers. De resultaten Soms een beetje […]
19 december 2017

Lidl: Een winterverhaal over fouten maken

En 4 hoofdregels hoe je klantverwachting wél goed managet. We zeggen het niet voor het eerst: één van de belangrijkste stelregels voor klantvriendelijkheid luidt: ‘Geef fouten toe en los ze op’. Dat is voor sommige bedrijven nog altijd een lastige. Zo maakt Lidl een beetje een rommel van mijn skivakantiebestelling, […]
16 december 2017

Het goede doel voor de Plantronics Team Trophy 2018 is de Trombosestichting

Trombose heeft een nogal stoffig imago: het is een ziekte voor oude mensen en helemaal niet zo ernstig. Dit is een groot misverstand. Wat veel mensen bijvoorbeeld niet weten is dat een longembolie altijd, en een herseninfarct, maar ook een hartinfarct bijna altijd het gevolg van een trombose zijn. Daarbij […]
20 april 2017

Winnaars CustomerFirst Awards 2017 bekend

Woerden, 20 april 2017 Professionals in klantcontact en customer experience vielen vanavond in de prijzen tijdens de uitreiking van de CustomerFirst Awards in het Beatrix Theater in Utrecht. De organisatie – Stichting NCCA, SAMR en CustomerFirst – reikte in totaal vier vakprijzen, twee publieksprijzen en een MVO-prijs uit. VAKPRIJZEN Conduent […]