Top 15 facilitaire contact centers 2017 – Lichte omzetstijging

Lidl: Een winterverhaal over fouten maken
19 december 2017
Ad Hoc omarmt PTT 2018
21 december 2017

Traditiegetrouw is de balans weer opgemaakt, in de facilitaire contactcentermarkt in Nederland. Kenner van deze wereld Hans Bach deed voor de laatste keer zijn bekende veldronde. En het was opnieuw een wervelende en drukke business afgelopen jaar, zoals je ziet in de hier gepubliceerde cijfers.

De resultaten
Soms een beetje wishfull thinking wellicht, maar wie teveel overdrijft of te optimistisch is, heeft het jaar daarop een probleem. Want je kunt niet ieder jaar ‘een te grote broek aantrekken’, zoals dat in sommige streken van ons land heet.

Het resultaat van ons speur- en belwerk geven wij weer in de hier gepubliceerde Top 15 Facilitaire Contactcenters. Uit dit overzicht valt op te maken dat alle bedrijven in dit rijtje dit jaar een lichte omzetstijging verwachten te behalen. Waar negen bedrijven rekenen op een lichte stijging, zien we bij één bedrijf een verwachte omzetdaling. Vijf partijen calculeren een gelijkblijvende omzet in 2018 in. De totale omzetstijging die de top 15 verwacht bedraagt net geen 4%.

Lees hier het uitgebreide artikel op de website van CustomerFirst